فیلم عجیب ترین قتل توسط یک زن شیرازی / او با همسر دومش در کنار جسد همسرش زندگی می کرد.


رسیدگی به این پرونده از مرداد ماه سال گذشته آغاز و همزمان با گزارش ناپدید شدن مردی در شیراز، به دستور تیم جنایی این شهر صادر شد.

به گزارش رکنا، خواهر این مرد با گلایه از سحر گفت: برادرم چند روز پیش از خانه شان در یکی از محله های شیراز خارج شد و دیگر برنگشت. بعد از چند روز تصمیم گرفتم شکایت کنم شاید پیدا شود.

پس از شکایت این زن، پرونده ای در این خصوص تشکیل شد و ماموران ابتدا از شوهر وی تحقیق کردند. زن 43 ساله در بازجویی ها با تکذیب اطلاعات درباره سرنوشت همسرش گفت: وی قبل از بازگشت از خانه خارج شد. چون رفتارش عادی بود شک نکردم و شکایت نکردم ولی خواهر شوهرم شکایت کرد.

قتل در خانه یک زن شیرازی/ سحر اعتراف کرد

تحقیقات برای یافتن این مرد ادامه داشت اما اثری از وی یافت نشد. با طولانی شدن غیبت مرد جوان، احتمال قتل او به وجود آمد.

کارآگاهان این بار تحقیقات را روی همسر این مرد متمرکز کردند و متوجه شدند که او به تازگی با مرد دیگری ازدواج کرده است. این موضوع باعث شک پلیس شد و کارآگاهان وی را به اداره آگاهی احضار کردند.

زن در بازجویی ها اعترافات قبلی خود را تکرار کرد اما در نهایت متناقض شد و به قتل شوهرش اعتراف کرد.

او در مورد انگیزه خود از جرم وی گفت: همسرم معتاد به شیشه بود و شب حادثه بر اثر مصرف مواد مخدر بیمار شد و چون با او قهر بودم با مقدار زیادی قرص او را مسموم کردم.

صبح که بیدار شدم دیدم مرده است. آنقدر ترسیده بودم که به پلیس و اورژانس زنگ نزدم و به فکر چاره ای برای از بین بردن جسد بودم.

نمک زیادی خریدم و بدن را با آن مومیایی کردم. سپس کف اتاق خواب را دفن کردم و جنازه را در آنجا دفن کردم. تخت را مرتب کردم تا کسی متوجه قبرش نشود.

چند شب اول می ترسیدم در خانه بمانم، اما بعد از مدتی از آن گذشتم و شب ها روی همان تخت خوابیدم. چند ماه بعد از قتل، به صورت غیابی به دادگاه رفتم و با مردی آشنا شدم و با او ازدواج کردم. شوهر دومم شب را آنجا خوابید بدون اینکه بداند جسدی در آن اتاق دفن شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس در این خصوص گفت: با هماهنگی مقام قضایی جسد مقتول در منزل شخصی اش زیر تخت کشف و به پزشکی قانونی تحویل داده شد. در تحقیقات تخصصی انگیزه متهم از قتل همسرش اختلافات مالی و خانوادگی اعلام شد.