معرفی بهترین هاست و سرور برای دیجیتال مارکترها

معرفی بهترین شرکت هاستینگ ایران برای دیجیتال مارکترها

معرفی بهترین هاست و سرور برای دیجیتال مارکترها

بسیاری از متخصصان سئو و دیجیتال مارکتینگ میگویند که برای بازاریابی بهتر باید حتما سایت داشته باشید. اگرچه درست است، اما داشتن یک وب ‌سایت تنها کافی نیست.

شما باید از یک هاست قدرتمند و مطمئن برای نگهداری و اجرای وب ‌سایت خود استفاده کنید. منظور از خرید هاست، تهیه یک سرویس است که فضای ذخیره‌ سازی و پهنای باند لازم را برای قرار دادن فایل‌ها، محتوای متنی، صوتی و تصویری و همه امکانات وب ‌سایت شما در اختیارتان می ‌گذارد.

هاست تاثیر بسزایی بر روی عملکرد و موفقیت وب‌ سایت شما در دیجیتال مارکتینگ دارد و با توجه به تنوع بالای انواع هاست مانند هاست سی پنل ایران، هاست سی پنل اروپا و هاست وردپرس، بسیار مهم است که خرید هاست را از بهترین شرکت فروش هاست انجام دهید. در این مقاله ما به شما نشان می ‌دهیم که چرا انتخاب یک هاست باکیفیت برای دیجیتال مارکتینگ ضروری است و باید به دنبال چه ویژگی‌هایی باشید.

کد تخفیف خرید هاست از شتابان هاست: shetabanhost

ارتباط هاست باکیفیت در دیجیتال مارکتینگ چیست؟

خرید هاست ایران یا اروپا می ‌تواند به شما کمک کند تا وب‌ سایت خود را بهینه ‌سازی کنید، تجربه کاربری بهتری را ارائه دهید، رتبه وب ‌سایت خود را در موتورهای جستجو بالا بیاورید و نهایتا نرخ تبدیل خود را افزایش دهید. در ادامه چند مورد از ارتباط هاست باکیفیت و دیجیتال مارکتینگ را مثال می ‌زنیم.

·اهمیت هاست در سرعت سایت

یکی از عوامل مهمی که بر موفقیت یک سایت فروشگاه آنلاین، بلاگ یا هر حوزه دیگری در دیجیتال مارکتینگ تاثیر دارد، سرعت بارگذاری صفحات آن است. بر اساس آمارهای گوگل، بیش از نیمی از کاربران موبایل، سایت هایی را که بازشدن‌شان بیش از 3 ثانیه زمان میبرد را اصلا باز نمیکنند. این یعنی اگر هاست شما کند باشد، شما نصف مشتریان احتمالی و لیدهای خود را از دست میدهید.

برای داشتن یک هاست پرسرعت، شما باید به چند عامل توجه کنید:

  • اول از همه، سخت افزار هاست باید از آخرین تکنولوژی ها استفاده کند. برای مثال، هارد دیسک های SSD که سرعت خواندن و نوشتن بالایی دارند، بهتر از هارد دیسک های معمولی هستند.
  • دوم، پنل کاربری هاست باید ساده و کارآمد باشد. برای مثال، پنل های سی پنل که امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می دهند، بهتر از پنل های سخت و پیچیده هستند. به همین دلیل است که خرید هاست سی پنل ایران شدیدا توصیه میشود.
  • سوم، پیکربندی هاست باید توسط کارشناسان حرفه ای انجام شود. برای مثال، تنظیمات مربوط به کش، فشرده سازی،CDN  و غیره باید بهینه باشند.

·تاثیر هارد هاست در محتوای سایت

میدانیم که در دنیای دیجیتال، هیچ چیز از محتوای باکیفیت و ارزش آفرین مهم‌تر نیست. اما اگر هارد هاست شما از نوع HDD باشد، ممکن است سرعت خواندن و نوشتن داده ها کند باشد و باعث شود که محتوای شما به درستی بارگذاری نشود یا از دست برود. این می تواند تجربه کاربری را کاهش دهد و باعث کاهش رتبه سایت شما در گوگل شود.

یا اگر فضای کافی روی هارد خود نداشته باشید، نمیتوانید با خیال راحت عکس‌، ویدیو و… را روی هاست وردپرس خود قرار دهید و محتوای شما هیچگاه به پتانسیل صد درصدی خود نخواهد رسید. بنابراین در هنگام خرید هاست سی پنل اروپا، به میزان هارد هاست دقت کنید.

·ارتباط هاست و سئو سایت

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو، یکی از راه های مهم برای افزایش بازدید، مشتری و فروش سایت شما است. سئو شامل فاکتورهای مختلفی است که بر روی رتبه سایت شما در نتایج جستجو تاثیر می گذارند. یکی از این فاکتورها، هاست شما است.

هاست شما می تواند بر سئو سایت شما به چندین روش تاثیر بگذارد. برای مثال، هاست شما می تواند بر سرعت، امنیت، آپ تایم، محل سرور و دسترسی به فایل های ربات های جستجو تاثیر داشته باشد. این عوامل همگی بر رضایت کاربران، اعتبار سایت و رتبه گوگل فروشگاه اینترنتی شما اثرگذار خواهند بود.

برای مشاوره خرید هاست، سرور و دامنه، با پشتیبانی 24 ساعته شتابان هاست در ارتباط باشید: ۰۲۴۹۱۳۱۱۰۳۱

معرفی بهترین شرکت هاستینگ ایران برای دیجیتال مارکترها

بهترین هاست برای دیجیتال مارکتینگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

متوجه شدید که دیجیتال مارکترها و صاحبان کسب و کاری آنلاین نیاز به یک هاست قوی و مطمئن دارند که بتواند سایت های آنها را به بهترین شکل پشتیبانی کند. اما چه ویژگی ها و خدماتی را باید از بهترین شرکت هاستینگ انتظار داشت؟

·پهنای باند و فضای ذخیره سازی کافی

پهنای باند و فضای ذخیره سازی دو عامل اساسی هستند که مشخص می کنند که شما چقدر داده را می توانید روی سایت و هاست وردپرس خود ذخیره و انتقال دهید. شما باید فضای ذخیره سازی کافی را برای میزبانی فایل های سایت خود، همچنین هر گونه محتوای تولید شده توسط کاربر، مانند تصاویر یا ویدیوها، داشته باشید.

همچنین شما باید پهنای باند کافی را برای تضمین زمان بارگذاری سریع و تجربه کاربری روان داشته باشید. در برخی مواقع مانند زمانی که کمپینی را لانچ کرده اید یا تبلیغات گوگل ادز رفته اید، ترافیک سایت شما احتمالا افزایش چشمگیری پیدا میکند و قطعا در این زمان نمیخواهید که سایتتان از دسترس خارج باشد!

·آپ تایم و پایداری سرور

آپ تایم و پایداری سرور که نشان می دهند که سایت شما که به سرور یک هاست متصل است، چقدر در دسترس است و میتوان از آن بازدید کرد. در واقع زمانی که سایت شما باز نمیشود، اصطلاحا down شده است و آپ تایم درصد زمانی است که سایت شما فعال و در حال کار است.

بهترین شرکت برای خرید هاست باید تضمین آپ‌ تایم بالای 99 درصد به شما بدهد، چون هرگونه خاموشی یا کندی می تواند بر اعتبار، رتبه و نرخ تبدیل سایت شما لطمه بزند.

به طور ایده آل، شما باید به دنبال یک شرکت هاستینگ باشید که حداقل 99.9 درصد آپ تایم را ارائه دهد و سابقه ای موثق از ارائه خدمات سریع و پایدار داشته باشد. درحال حاضر شتابان هاست اقتصادی ترین شرکت خرید هاست سی پنل اروپا و ایران که این تضمین را به دیجیتال مارکترها و مدیران سئو میدهد.

·امنیت و بک آپ گیری

امنیت و بک آپ گیری سایت شما را از حملات سایبری، از دست رفتن داده‌ها و سایر تهدیدها محافظت می کنند. بهترین شرکت برای خرید باید ویژگی‍‌هایی مانند گواهی SSL، فایروال، اسکن کردن بدافزارها و محافظت ازحملاتDDoS  را در اختیارتان قرار دهد و که سایت شما را رمزگذاری، نظارت و محافظت کنند.

همچنین ویژگی‌هایی مانند بک آپ گیری خودکار یا دستی، گزینه‌های بازیابی و ذخیره سازی ابری به شما اجازه می دهند تا داده‌های سایت خود را در صورت بروز مشکل، سریعا بازیابی کنید.

·ارائه انواع مختلف هاست

از مهم‌ ترین ویژگی‌هایی که از یک شرکت برتر هاستینگ انتظار داریم، ارائه انواع مختلف هاست است که امکان این را به ما میدهد تا بر اساس نیازها و بودجه خود، خرید هاست مناسب را انجام دهیم.

برای مثال در حوزه بازاریابی دیجیتال، بسیاری از دیجیتال مارکترها و کارشناسان سئو در انتخاب بین هاست سی پنل ایران و هاست سی پنل اروپا نظرات متفاوتی دارند.

برخی معتقدند که هاست ایران بهتر است چون دارای پینگ کمتر و قیمت ارزان‌تر است. برخی دیگر معتقدند که هاست اروپا بهتر است چون دارای کیفیت بالاتر و امنیت بیشتری است. یک شرکت معتبر مثل شتابان هاست باید هر دو نوع هاست را به ما ارائه دهد تا بتوانیم بر اساس عوامل مختلف، بهترین تصمیم را بگیرید.

·خدمات مشتریان و پشتیبانی هاست

شاید مهم‌ترین ویژگی که یک شرکت برتر هاستینگ باید داشته باشد، خدمات مشتریان و پشتیبانی هاست است. در واقع هر شرکتی باید این به شما اطمینان دهد که در صورت بروز هر گونه مشکل یا سوال، می توانید به راحتی با کارشناسان شرکت تماس بگیرید و راهنمایی بگیرید.

برای مثال، در شتابان هاست، شما می توانید هر 7 روز هفته و هر ساعت از شبانه روز با بخش پشتیبانی این مجموعه تماس گرفته یا تیکت بزنید تا در سریعترین زمان، مشکل یا ابهام شما را برطرف کنند. این خدمات باکیفیت و حرفه‌ای، در مدیریت سئو سایت بسیار موثر است.

برای مشاوره خرید هاست، سرور و دامنه، با پشتیبانی 24 ساعته شتابان هاست در ارتباط باشید: ۰۲۴۹۱۳۱۱۰۳۱

معرفی بهترین شرکت هاستینگ ایران برای دیجیتال مارکترها

شتابان هاست، بهترین شرکت خرید هاست و سرور برای بازاریابی دیجیتال

در این مقاله به بررسی اهمیت هاست در دیجیتال مارکتینگ و ویژگی های هاست مناسب برای این حوزه پرداختیم و گفتیم که خرید هاست بر سرعت، امنیت، سئو و محتوای سایت شما تاثیر می گذارد و باید با دقت انتخاب شود.

شتابان هاست یک شرکت معتبر و مطمئن برای خرید هاست است که انواع مختلف هاست را با کیفیت بالا، قیمت مناسب و آپ تایم بالا ارائه می دهد و علاوه بر آن، شهرت خوبی به پشتیبانی باکیفیت خود دارد. اگر شما هم به دنبال یک هاست قوی و مطمئن برای دیجیتال مارکتینگ خود هستید، می توانید با اطمینان از شتابان هاست خرید کنید.

کد تخفیف خرید هاست از شتابان هاست: shetabanhost

 

منابع:

https://webnabz.com/shataban-is-the-rhythm-of-your-websites-digital-marketing-pulse/

https://techfars.com/265895/

https://iranwebsazan.org/?p=207781

https://tibablog.ir/learning-to-buy-all-types-of-hosts-in-1402/