پارتیشن اداری شیشه ای

هر آنچه که باید درباره پارتیشن اداری شیشه‌ای بدانید

کار کردن در یک فضای بزرگ و بدون تقسیم‌بندی درست، مشکلات زیادی به همراه دارد.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کار کردن در یک محیط بدون تقسیم‌بندی این است که کارایی و بهره وری کارکنان کاهش پیدا می‌کند. به همین دلیل کارفرمایان به دنبال روشی هستند تا بتوانند یک محیط اداری را به بهترین شکل به قسمت‌های مختلفی تقسیم کنند.

پارتیشن اداری  شیشه‌ای بهترین روش برای تقسیم‌بندی یک محیط اداری است. با استفاده از پارتیشن اداری می‌توانید یک حریم خصوصی برای کارمندان ایجاد کنید. در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی در مورد این نوع پارتیشن‌ها به شما ارائه دهیم. با ما باشید.

نمای کلی پارتیشن شیشه‌ای

پارتیشن‌ها دیوار‌های جدا‌کننده‌ای هستند که برای تفکیک‌سازی محیط و استفاده حداکثری از فضای در دسترس استفاده می‌شوند. با استفاده از پارتیشن‌ها می‌توانید یک محیط ساده و قدیمی را به محیطی با طراحی مدرن تبدیل کنید.

پارتیشن‌های شیشه‌ای، دیوار‌های شیشه‌ای هستند که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید یک محیط بزرگ را به بخش‌های مختلفی تقسیم‌بندی کنید. پارتیشن‌های شیشه‌ای در حالت عادی کاملاً روشن هستند، به همین دلیل فضای اتاق‌ها با وجود این متریال، کاملاً بسته و بدون دید نیست.

نور خورشید به راحتی وارد فضا می‌شود و روشنایی دلخواه را برای کارکنان ایجاد می‌کند، علاوه بر این به محیط اطراف خود دسترسی داشته و امکان کنترل محیط را دارند. به عبارت دیگر پارتیشن اداری به معماران و طراحان این اجازه را می‌دهد که بدون ایجاد محدودیت در انتشار نور، محیط داخلی را تقسیم‌بندی کنند. به همین دلیل این پارتیشن به عنوان یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین نوع تقسیم‌بندی‌ها و پارتیشن‌ها شناخته می‌شود که ظاهر بسیار زیبایی دارد.

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1402/07/29/14020729112721535286115010.jpg

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه‌ای

دلایل بسیاری وجود دارد که نشان می‌دهد پارتیشن اداری شیشه‌ای، بهترین نوع پارتیشن برای تقسیم‌بندی محیط اداری است. در این بخش مزایای استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای را نام می‌بریم:

بهبود بهره وری

با توجه به اینکه پارتیشن‌های شیشه‌ای شفاف هستند، کارفرما می‌تواند روی فعالیت تمام کارمندان نظارت داشته باشد. نظارت دائمی بر روی عملکرد کارمندان باعث می‌شود تا آن‌ها به صورت جدی‌تر کار خود را انجام دهند. در نتیجه میزان بهره وری آن‌ها بالاتر می‌رود.

کاهش میزان سروصدا

سروصدای زیاد در محل کار، اجازه تمرکز کردن کافی را به کارمندان نمی‌دهد. پارتیشن اداری عایق مناسبی در برابر صوت است و اجازه نمی‌دهد صدای زیادی به اتاق‌ها وارد شود. از همین رو کارمندان تمرکز بهتری روی کار‌های خود دارند و میزان حواس پرتی آن‌ها کاهش پیدا می‌کند.

تعمیر و نگهداری آسان

طول عمر  پارتیشن اداری شیشه ‌ای  بالا است و نیازی نیست که هزینه‌ای را برای نگهداری از آن پرداخت کنید. تمیز کردن این پارتیشن‌ها بسیار آسان است و شما برای این کار می‌توانید از یک دستمال میکروفایبر کمک بگیرید. همچنین استهلاک پارتیشن‌های شیشه‌ای بسیار پایین خواهد بود و مقاومت بالایی در برابر ضربات و عوامل خارجی از خود نشان می‌دهند.

ظاهر زیبا

یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث می‌شود کارمندان فعالیت بهتری داشته باشند، دکوراسیون محیطی است که در آن مشغول به کار هستند. پارتیشن اداری نمای بسیار زیبایی دارد و این باعث می‌شود تا کارمندان انرژی کافی برای کار کردن را داشته باشند.

حفظ حریم خصوصی

با وجود اینکه شیشه به کار رفته برای ساخت پارتیشن اداری شیشه‌ای کاملاً روشن و شفاف است، اما تولید‌کننده‌ها راه حلی برای آن پیدا کرده‌اند. شما می‌توانید از شیشه‌های کاملاً مات و شیشه‌های هوشمند مات شونده به جای شیشه‌های ساده استفاده کنید.

استفاده بهینه از فضا

دیوار‌های قدیمی، عرض زیادی دارند و بخش نسبتاً زیادی از یک محیط را اشغال می‌کنند. در حالیکه پارتیشن‌ های شیشه‌ای بسیار نازک هستند و این امکان را به شما می‌دهند که بهترین استفاده را از فضای در دسترس داشته باشید.

سرعت اجرای بالا

زمان ساخت و اجرای پارتیشن اداری بسیار کوتاه است و متخصصین در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پارتیشن‌بندی را برای شما انجام می‌دهند. در زمان اجرای پارتیشن‌ها، به هیچ ملاتی نیاز ندارید و تمام مراحل اجرا به صورت مکانیکی انجام می‌گیرد. از همین رو پس از اجرا، محیط کار شما به هم ریخته و کثیف نمی‌شود.

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1402/07/29/1402072911273919286115210.jpg

قیمت پارتیشن شیشه‌ای

یکی از مهم‌ترین عواملی که خریداران به آن توجه دارند، قیمت پارتیشن اداری شیشه‌ای است. عوامل متعددی وجود دارند که بر روی قیمت پارتیشن‌ها اثر می‌گذراند. این عوامل عبارتند از:

  • ارتفاع و طول پارتیشن
  • برای پارتیشن‌های شیشه‌ای می‌توانید از شیشه‌های سکوریت، سندبلاست یا لمینت استفاده کنید که قیمت هر کدام از آن‌ها با همدیگر متفاوت است.
  • ضخامت شیشه ( تک جداره، دو جداره یا چند جداره)
  • تعداد درب‌های استفاده شده
  • و…

سفارش پارتیشن اداریمعتبرترین شرکت

کیفیت پارتیشن اداری شیشه‌ای اهمیت بسیار زیادی داشته، به همین دلیل انتخاب یک شرکت معتبر اهمیت بسیار زیادی دارد. شرکت پارتیران یکی از معتبرترین شرکت‌های تولید‌کننده انواع پارتیشن اداری در ایران است که این تجهیزات را با بالاترین کیفیت به دست مشتریان خود می‌رساند. متخصصین این شرکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پارتیشن‌ها را تولید و آن‌ها را در محل کار شما نصب می‌کنند.  قیمت پارتیشن اداری پارتیران  بسیار مناسب است و همین امر باعث می‌شود تا شما بدون دغدغه بتوانید خرید خود را انجام دهید.

 

منبع خبر