تاریخچه ی نام تجاری یا برند

پوشاک ورزشی به اندازهی خود ورزش یک امر قبیلهای است. پس هرگز بازاری تنها توسعه برند پیدا نخواهد کرد. آدیداس به برنامهریزی خود وفادار مانده و از طریق رقابت با برندهای دیگر از قبیل نایکی و ریباک رشد یافته است. سونی با ابداع کالاهای ترانزیستوری به سرعت در وطن خود به شهرت رسید. این ابداعات به سونی کمک کرد تا دامنهی فعالیتهای خود را توسعه داده و گسترش پیدا کند. در سال ۱۹۶۱ سونی اولین شرکت ژاپنی بود که نامش در والاستریت آمد و طی سالهای بعد، دست به ابداع کالاهای جدیدتر زد و توانست کالاهای انقلابی دیگر را به بازار ارائه کند. سونی به عنوان پیشگام عرصه، اغلب از تحقیقات بازاریابی دوری کرده است. آکیو موریتانی که بنیانگذار سونی است و شخصا ایدهی واکمن را ارائه کرده معتقد است: هیچ اندازه از تحقیقات بازاریابی نمیتوانست به آنها بگوید که این نوآوری ابداع موفقی خواهد بود. مردم نمیدانند چه چیزی میخواهند، این برندها هستند که باید کشف کنند. وقتی برای اولین بار در ژاپن واکمن به بازار آمد، کارمندان شرکت سونی در حالی که آن را به لباس خود آویزان کرده بودند، در خیابانهای توکیو رفت وآمد میکردند.

اگر به دنبال محصولی تخصصی برای تقویت موهایتان هستید، میتوانید آن را از لیست محصولات فولیکا تهیه کنید. برند فولیکا علاوه بر گزینههای فوق، محصولاتی را هم برای شستشوی پوست صورت و بدن ارائه کرده است که در لیست محصولات فولیکا بسیار پرفروش و محبوب هستند. پن شستشوی فولیکا بدون شک یکی از بهترین محصولات این برند بوده که در فرمولاسیون آن اسانس و پارابن به کار نرفته است. این پنها با داشتن ترکیبات آبرسان موجب تامین رطوبت پوست میشوند و ضمن تنظیم PH آن، از پوست در برابر آلودگیهای محیطی محافظت خواهند کرد. هر نوع پوستی که داشته باشید ، اعم از چرب، آکنهای، مختلط، خشک، آسیب دیده، حساس و نرمال میتوانید با استفاده از پنهای فولیکا آن را پاکسازی کرده و مشکلات پوستی خود را تا حد زیادی درمان نمایید. شامپو بدن فولیکا محصولی نسبتاً جدید از این برند است که در دو مدل برای پوست چرب و پوستهای خیلی خشک تولید میشود. بافت ملایم و ابریشمی این شویندهها باعث حفظ رطوبت پوست و در عین حال پاکسازی ملایم آن از آلودگی، چربی و سلولهای مرده خواهد شد.

به همین خاطر به عنوان یک برند شاخص آرایشی بهداشتی در ایران معرفی میشود. ارائه میشوند. به این ترتیب محدودیتی برای استفاده از این اقلام وجود ندارد. برای خرید هر یک از مجموعه محصولات Prime میتوانید به کارشناسان فروش ما مراجعه کنید. قیمت محصولات پریم بسته به نوع و مدل هر یک از این محصولات تغییر میکند. به طورکلی این هزینهها در طولانی مدت تغییر میکنند و ثابت نخواهند بود. خرید محصولات Prime در طول سالهای گذشته رواج یافته است و بسیاری از خانمها در روتین پوستی خود از اقلام ارائه شده در کمپانی این برند استفاده میکنند. توجه میشود. ما در سایت خانومی با نازلترین هزینهها این محصولات را ارائه میدهیم. خریدوفروش انواع کرمهای پریم در مجموعه ما به صورت شبانهروزی انجام میشود. شما میتوانید لیست قیمت دقیق هر یک از محصولات را به صورت روزانه از کارشناسان ما دریافت کنید و سپس سفارشات خود را ثبت نمایید. این برند به جز محصولات آرایشی، انواع محصولات شوینده مانند شامپو را نیز ارائه کرده است.