حمله شدید لیلا اوتادی به سینمای ایران! + فیلم


لیلا اوتادی در تابستان 1362 در تهران به دنیا آمد. لیلا اوتادی از کودکی به بازیگری علاقه مند شد. لیلا اوتادی دارای مدرک لیسانس معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی کار خود را با فیلم چشمان سیاه ایرج قادری آغاز کرد اما اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد. لیلا اوتادی این بازیگر مطرح کشورمان تصویری خاص و متفاوت از خود با استایل اروپایی در اتاق خوابش در اینستاگرامش منتشر کرد. سینمای ایران با خاک یکسان شد.

به گزارش رکنا، لیلا اوتادی درباره کنار گذاشته شدن بازیگران سرشناس سینمای ایران و استفاده از بازیگران خاص می گوید که به نوعی تایید همین باند در سینماست.

لیلا اوتادی می گوید مثلا در سینمای هالیوود بازیگری چند سال کار نمی کند اما بعد از مدتی با اکران یک فیلم فاخر به سینما برمی گردد اما در سینمای ایران گروه موسیقی و اتفاقات عجیبی که مثلا یک سال کامل فیلم می افتد. آن را به یک بازیگر می دهند تا بازی کند و او را در اکثر فیلم ها می بینید.

لیلا اوتادی یکی از بازترین بازیگران خودرو در ایران است و جالب اینکه علاقه زیادی به خودروهای شاسی بلند دارد. او همیشه سوار بر لوکس ترین کامیون های خارجی می شود. یکی از بازترین بازیگران ماشین در ایران خانم اوتادی است که سوار بر خودروهای شاسی بلند لوکس زیادی شده است. او علاقه خاصی به خودروها به خصوص خودروهای شاسی بلند دارد. لیلا اوتادی پیش از این گفته بود که سوار بر شاسی بلند لندکروزر لوکس خواهد شد. او می گوید مردم او را به خاطر سوار شدن بر لندکروز مسخره کردند، اما خودش دوست دارد لندکروز سوار شود. لیلا اوتادی متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران است. آن زن یک بازیگر است. لیلا اوتادی دارای مدرک لیسانس معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی کار خود را با تئاتر آغاز کرد و اکنون یک کتاب شعر منتشر شده است.

لیلا اوتادی

دردسرهای مجرد برای لیلا اوتادی

یکی از حواشی همیشگی زندگی لیلا اوتادی مجرد بودن اوست: لیلا اوتادی یکی از مشهورترین بازیگران مجرد سینمای ایران است که دلیل جالب خواستگاری اش سوژه مردم شده است. میگه آدم خوب پیدا نمیشه وگرنه عاشق میشدم ازدواج میکردم! اظهارات لیلا اوتادی درباره مردان ایرانی با تشویق برخی از زنان و اعتراض تعداد زیادی از مردان مواجه شد. حضور خانم اوتادی در برنامه زنده ای که مورد تمسخر مجری اطلاع رسانی عمومی قرار گرفت: مجری تلویزیونی تقلید از رضا رشیدپور و برنامه معروفش با سحر قریشی این بار دانش بازیگری و سواد لیلا اوتادی را به چالش کشید که سوژه عجیب لیلا اوتادی بود. رفتار – اخلاق. رسانه ای شد. یکی از چالش های همیشگی مردم با بازیگران نحوه بازیگر شدن آنهاست و مردم همیشه انتقاد می کنند که بسیاری از بازیگران مشهور ایرانی ساده ترین مسائل بازیگری و هنر را نمی دانند. سحر قریشی چند سال پیش در برنامه رشیدپور این سوت بزرگ را به صدا درآورد و همکارانش او را مسخره کردند اما حالا مشخص شده که سحر قریشی تنها نیست و اگر قرار باشد او را ارزیابی کنند، بسیاری از بازیگران مشهور شبیه او هستند.

لیلا اوتادی

منبع: خبرآنلاین