فیلم پارتی پرحاشیه مهدی قائدی برای همسر جنجالی اش!


همسر مهدی قائدی ستاره معصومی نام دارد. همسر مهدی قائدی از او بزرگتر است. همسر مهدی قائدی همیشه در اینستاگرام رجزخوانی می کند. همسر مهدی قائدی به تازگی به دنیا آمده است. همسر مهدی قائدی او به مناسبت بازگشت همسرش به دبی یک مهمانی مجلل برگزار کرد.

به گزارش رکنا، خانم ستاره معصومی، همسر مهدی قائدی که چند روز پیش به ایران آمده بود و البته تصاویرش در ایران حاشیه ساز شده بود، حالا به دبی بازگشته و مهدی برای او مهمانی مجلل زیر را تدارک دیده است. برگشت.

ستاره معصوم که با انتشار تصاویری از زندگی مجلل خود در دبی حواشی زیادی را به وجود آورده، ظاهرا به مرکز فرماندهی بازگشته تا قدرتمندتر از همیشه شروع کند. این روزها شایعاتی مبنی بر طلاق مهدی قائدی از همسرش در فضای مجازی منتشر شده است که اصلا صحت ندارد و به شدت تکذیب می شود و همه اینها برای صحبت های امیر تتلو درباره او بود.

ستاره بی گناه

ستاره معصومی از روزی که با مهدی قائدی ازدواج کرد تا به امروز شایعات ایجاد شده در مورد او توانسته او را به شاخ اینستاگرام تبدیل کند و خوب برایش پول در بیاورد. در ایران اگر می خواهید شاخ اینستاگرام شوید کافی است پیشاپیش راه سخت و دشواری را در پیش بگیرید و طرفدار جنجال سازی و حاشیه سازی باشید و دردسر دردسر داشته باشید! اگر همسرتان از افراد مشهوری مانند ستاره معصومی و مهدی قائدی است، این راه بسیار سریعتر است و در کمترین زمان ممکن به شاخ اینستاگرام تبدیل خواهید شد. بعد از رفتن مهدی قائدی به سراغ همسرش رفت تا حاشیه! چون در دوره گمانه زنی ها او بود که با هواداران صحبت می کرد. تغییر رفتار ستاره معصومی و ماجرای کشف حجاب او از سفر جنجالی آنها به دبی آغاز شد. ستاره معصومی همسر مهدی قائدی پس از رفتن مهدی به تیم عربی کاملا تغییر کرده و تصاویر و فیلم هایی از خود با حجاب منشوری منتشر می کند. البته استقلالی ها از او راضی نیستند چون او در مورد انتقال مهدی قائدی به تیم عربی به آنها دروغ گفته است (درست است که او نقشی در این انتقال نداشت اما در یک بازی اینستاگرامی آنها را بازی کرد) ستاره معصومی در پاسخ به سخنان یارانش مهدی قائدی خطاب به تیم عربی و خروج از استقلال نوشت: هرکس حتی اگر یک لحظه فکر کند که فلانی شده است، آن لحظه لحظه سقوط اوست…

چه شد که معصومی شاخ اینستاگرام شد؟ چرا معصومی همسر مهدی قائدی اینقدر مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و به شهرت رسید؟ ستاره معصومی همسر مهدی قائدی پس از رفتن مهدی به تیم عربی کاملا تغییر کرده و تصاویر و فیلم هایی از خود با حجاب منشوری منتشر می کند. البته استقلالی ها از او راضی نیستند چون او در مورد انتقال مهدی قائدی به تیم عربی به آنها دروغ گفته است (درست است که او نقشی در این انتقال نداشت اما در یک بازی اینستاگرامی آنها را بازی کرد) ستاره معصومی در پاسخ به سخنان یارانش مهدی قائدی خطاب به تیم عربی و خروج از استقلال نوشت: هرکس حتی اگر یک لحظه فکر کند که فلانی شده است، آن لحظه لحظه سقوط اوست…

ستاره بی گناه

منبع: خبرآنلاین