انجام و قیمت نصب خدمات پیچ و رولپلاک نما ساختمان با بهترین قیمت

مقاوم سازی و تثبیت سنگ نما نیز مانند سایر کارها از شرایط آسان و سخت در نوع خود برخوردار است . و با اجرای پیچ گالوانیزه شش سانتی برای تثبیت سنگ نما ، حداقل 4 سانتی متر از پیچ به ملات پشت سنگ نفوذ کرده. ابتدا با استفاده از دریل معمولی سنگ نما با دقت و بدون ضربه سوراخ شده و با سوراخ شدن سنگ نما بدون شکستگی به بتن محکم پشت سنگ می رسیم . که این بتن مقاومت بالا دارددر این مرحله بتن با استفاده از حالت چکشی دریل سوراخ شدهو پیچ در آنجا قرار داده شده و با پیچ بند سفت می شود سپس به اندازه سر پیچ بتونه برروی نما مالیده می شود تا سر پیچ کاملا مخفی شود . نماکار یا متخصصین ما با استفاده از طناب ازبالای ساختمان شما شروع به پیچ کردن سنگ های آسیب دیده میکنند واین یه روش موثراست و اما روش دیگر کار با داربست است که این روش کارآمد چندانی ندارند ولی هزینه زیادی برای شما عزیزان دارد و همچنین پیچ رولپلاک نما در تهران کاربردی تقاضا کننده بسیاری دارد . اما بحث امروز ما در مورد نماهای سنگی است که دارای ضعف کم و نقاط قوت بیشتری است.

و همچنین رنگ و زیبایی خاصی به ساختمان می بخشد اما تنها ضعف سنگ در نما وزن و چگالی زیاد و همچنین جذب کم سیمان است که اینها در کنار هم موجب ریزش سنگ نما در دراز مدت می شود . که هر کدام از این انواع نماها نقاط ضعف و قوت مخصوص خود را دارند برای مثال شیشه زود کثیف می شود و تمیز کردن آن هزینه بر است و همچنین در مواقع زلزله و باد احتمال شکست و ریزش زیادی دارد. که هر یک سختی و مقاومت مخصوص خود را دارند برای مثال پیچ مصرفی در گرانیت ویژه بوده و قیمت محکم کردن سنگ گرانیت نما از سایر انواع سنگ ها بیشتر است. منجر به خسارات جانی و مالی گرددراه چاره محکم کردن سنگ نما در جای خود به وسیله پیچ و رولپلاک نما مناسب می باشد. به دلیل وزن زیاد و قدرت اندکی که در حذب مواد سیمانی دارند پس از گذشت مدت کوتاه و یا حتی ساعاتی پس از اتمام کار چسبندگی و مقاومت خود را از دست داده و در صورت سقوط می تواند پشیمانی و آسیب های جبران ناپذیر مالی و جانی برای مردم و عابرین و ساکنین را در پچی داشته باشد.

ما با روش های مختلف و اما کم هزینه سنگ نمای ساختمان شما را با پیچ رولپلاک نما با طناب سنگ های آسیب دیده ترمیم میکنیم. لازم بود لوازم الکتریکی بدون ایجاد آسیب به دیوار متصل شوند. اگر بخواهیم در مورد رولپلاک توضیح بدهیم، باید بگویم که رولپلاک چیزی شبیه یک نوع بست است که به پیچ ها این اجازه را میدهد که سنگ نما را به دیوار متصل کنند و در آنجا نصب شود. در ادامه قصد داریم به معرفی انواع رولپلاک قابل استفاده برای این نوع پروژه ها بپردازیم. امروزه با توجه به قرارگیری در کنار خیابان و تراکم سازه ها محکم سازی سنگ حائز اهمیت است، چرا که سقوط این سنگ ها میتواند سبب بروز حوادث جبران نشدنی شود. در این روش محکم کاری سنگ نما بااستفاده از طناب بدون نصب داربست انجام می شود. این پیچ ها دارای سر تخت می باشند و به طور کامل در سر جای خود فرو می روند و با سطح یکدست می شوند. و یا سطح مورد نظر سرامیک باشد طبیعی است .که قیمت پیچ و رولپلاک کردن سنگ های ابعاد کوچک و همچنین سرامیک که از حساسیت بالایی برخوردار است قیمتی در حدود ۴۳۰۰ تومان به صورت هر عددی دارد .

رولپلاک دیوار گچی به دلیل بافت خاصی که گچ دارد نیاز به حساسیت بالایی دارد. نمای سنگی عمر و ماندگاری بالایی برروی نما دارد. تا به حال به این موضوع فکر کردهاید که نمای ساختمان آجری و یا سیمانی خود را تبدیل به نمای سنگی کنید؟ این رولپلاک دارای لبه کوچک روی قسمت پایینی دیواره بیرونی خود می باشد . روی پیچ و رولپلاک سنگ نما باید بتونه زده شود تا نما کثیف و زشت نشود. سیم سوم نیز باقی میماند که باید آن را به سیم نول که بر روی سقف قرار دارد، وصل نمایید. پیچ کردن سنگ نما با طناب دارای قیمت های متفاوت است که با تغییر نما و متریال آن تعرفه پیچ رولپلاک نیز افزایش میابد.در تهران مناطق مختلف از سنگ هایی تراورتن ،مرمریت،گرانیت،ترورتن تیشه ای،تراورتن چرب و انواع سایر سنگ ها استفاده می شود. تمامی قیمت هایی که توسط شرکت پیچ رولپلاک نما تهران به شما مشتریان ارائه می شود.