قورت دادن انگشتان دختر 12 ساله دهدشتی + عکس دلخراش


شب گذشته شنبه 29 آبان ماه ساعت 19:18 طی تماس با اورژانس 115 مبنی بر درگیری دست راست دختری 12 ساله در آب میوه گیری صنعتی در دهدشت، مرکز اورژانس شهرداری دهدشت شماره 2 بلافاصله به صحنه رفتند. تصادف اعزام شدند و پس از 2 دقیقه در محل حاضر شدند.

به گزارش رکنا، جهانبخش وحدت نژاد افزود: با توجه به اینکه دست مجروح وی در داخل دستگاه گیر کرده بود که بلافاصله توسط عوامل اورژانس 115 رهاسازی شد. مصدوم با قطع انگشتان دست برای درمان و اقدام به پیوند به بیمارستان امام خمینی دهدشت منتقل شد.

وحدت نژاد ادامه داد: در تصادف قطع انگشت دختر 12 ساله ای که علت اصلی او مانند اکثر حوادث مشابه بی احتیاطی و سهل انگاری پدر و مادرش بود، متاسفانه دو انگشت آسیب دیده اش به طور کامل قطع و دو انگشت دیگرش به شدت آسیب دید.

وی برای پیشگیری از حوادث مشابه که نتیجه آن در بیشتر موارد معلولیت مادام العمر است به شهروندان توصیه کرد: والدین ضمن مراقبت از خود در هنگام استفاده از وسایل برقی مانند آسیاب، چرخ گوشت، آبمیوه گیری و سایر وسایل مشابه، حتما آموزش خواهند داد. مهارت های استفاده از فرزندانشان لزومی ندارد از این وسایل مراقبت کنند و پس از استفاده از آنها باید دوشاخه دستگاه برق را از پریز جدا کنند یا به هر دلیلی مدتی از چرخ گوشت دور بمانند. چند لحظه دستگاه را خاموش کنید و دو شاخه را از پریز جدا کنید تا شاهد اتفاقات بد نباشیم. .