چرا زاکانی به جای حل ابرچالش هایش به تهران می آید + فیلم


صبح امروز سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به مناسبت هفته بسیج به صحن علنی شورای شهر تهران دعوت شد. شهر انتقاد کرد.

در همین حال حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با بیان اینکه زاکانی با خانواده شهدا دیدار و گفت و گو کرد، اظهار داشت: این دیدار با خانواده شهدا انجام شد. وی در جلسه امروز با فرزندان شاهد حضور یافت. چون رئیس بسیج تهران ناسالم است و به این جلسه آمده است.

اگرچه خانواده شهدا بسیار محترم هستند و باید از آنها قدردانی کرد، اما مشکل اینجاست که چرا شهردار تهران در ساعات کاری که تهران با چالش های بزرگی مانند آلودگی هوا و ترافیک مواجه است، دیدارهای خود را با خانواده شهدا برگزار می کند.

ناصر امانی یکی از اعضای شورای شهر تهران با بیان اینکه آقای زاکانی روز یکشنبه در ساعات کاری به دیدار خانواده شهدا رفتند و تهران درگیر آلودگی هوا و ترافیک هستند، گفت: این مسائل هیچ منافاتی با یکدیگر ندارند. ” بی شک آقای زاکانی بیشتر وقت خود را صرف ماموریت ها و مشکلات بزرگ تهران می کند.

وی ادامه داد: دیدار آقای زاکانی با خانواده شهدا نبود بلکه با فرزندان شهید شاغل در شهرداری تهران شده است. یعنی کارمندان شهرداری که فرزندان شهدا هستند.

امانی تاکید کرد: در حال حاضر حدود 800 نفر از فرزندان شهدا در شهرداری تهران مشغول به کار هستند که یکسری مطالبات از شهردار دارند و این موضوع در همه دوره ها اتفاق افتاده است. حتی در زمان آقای قالیباف هم این جلسات به صورت فصلی برگزار می شد.

این عضو شورای شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: طبیعتا دیدار آقای زاکانی با فرزندان شهید شاغل در شهرداری در برنامه های آنها بوده و قطعا منافاتی با انجام کار شهر ندارد.